Saturday, October 31, 2009

死無葬身之地


上星期立法會開鑼,我第一條質詢係問政府點樣處理而家香港人過身後無處安身嘅問題。事關而家嘅墓地有錢都買唔到,買到都唔可以過世,而骨灰位就算搵到都要十萬八萬,真係唔講得笑。政府數字估計我哋未來十年,每年有近五萬人唔喺度,其中超過百分之八十五係火化嘅;即係話,十年後需要四十幾萬個骨灰位,但而家最多只可以有十萬個新增骨灰位,點算?我問政府咁又有乜嘢對策?你估周一嶽點答?佢話最好不如將啲骨灰倒落海囉!唉!香港人大多數都係重孝道嘅,你話聽落係咪火都嚟埋!如果政府真係以民為本嘅話,要撥啲新界地嚟做公衆骨灰安置所有幾難?偏要講啲風涼話!

其實一切都係錢作怪。香港行高地價政策已經行咗幾十年;以為回歸後可以港人當家作主,點知班地產商食住上,由商人治港到公務員治港都係聽晒班地產商話事;皆因淨係佢哋至可以選特首,而立法會班功能組別議員又係聽晒商界話,有乜風吹草動就否決佢,你話香港人仲邊有碇企?所以我哋嘅特首就可以口爽爽咁話: 「無錢買樓呀?咪搬遠啲囉!」意思係話,如果無錢,最好有咁遠走咁遠,話之你係有殼定無殼蝸牛,少兩個當一雙!

而家骨灰單嘢,咪又係一樣? 「無錢買骨灰位呀? 咪死遠啲囉! 再唔係就倒落海囉!」話之你死無葬身之地,地係畀發展商發財用嘅,唔係要嚟畀香港人亂用嘅,有板間房你住已經偷笑啦,仲講要乜要物?

之所以話香港乜嘢經濟四大支柱都係假嘅,政府最大支柱係地產商。只要有錢,立法會都可以被你鬥臭、鬥垮!要普選?問吓佢哋先!阿爺都要怕佢哋三分,要香港人話事,無咗佢哋,成何體統?唉!你話香港人死無葬身之地?濕濕碎啦!

No comments: