Monday, March 07, 2011

湯家驊提及功能組別的敗筆,可能唔係d議員唔得,係冇認受性,因為選民人數少,但卻與直選議員一樣,在議會有相同的票數。功能組別的議員,可能入到議會內,會突然眼界大開­,以社會大眾利益而不再以自已選民的利益出發,但唔會有人信,就算佢真係咁做,新一屆就不可以在功能界別去參選,因為冇人會去選你,甚至提名你。
更多見到在立法會事務委員會內,功能組別的議員會話大眾利益同他們界別利益其實都是一樣,所以撐界別利益根本唔會損害大眾市民,就係咁,大家永遠都唔可以走在一起。
功能組別要自己多d認受性,將選民基礎擴大,有何不何?不過咁,基於提名權、參選權、投票權仍然侷限,功能組別都無謂妄想自己一言一行,會被歸類為顧及公眾利益的議員。
回應吳靄儀說他有迷思,湯家驊話不認同,他認為本來他可以靜靜雞唔講嘢,投票時離場就避開了令泛民及公民黨的尷尬,但他有種追求完美的邏輯性性格,太追求累白分明,所以要­在議事堂出聲講點睇個修訂議案,心情好複雜、每次發言都有艱難,但他不是求嘩眾取寵,只認為09年6月的決定是爭取民主普選的可行之路。

No comments: