Saturday, November 20, 2010

扶貧要從家庭做起!

特首話好彩香港有個安全網,所以貧富懸殊雖嚴重,仍然未致被人取笑。其實,唔係因為個­安全網安全,而是綜援設下了重重關卡,令有需要的人不能進入安全網之中。而在眾多關卡­之中,最違反倫常、破壊香港核心價值,莫如要申請綜援的長者,要取得子女簽署的衰仔紙­才可以接受申請。講明簽的人係衰仔、衰女,請問邊d仔女會肯簽,就咁樣,我地週街都見­到長者執報紙、鐵罐,因為唔去賺多d錢,只靠1000元生果金,點樣又交租、又食飯,­唔好講去行街消費。
最攞命係衰仔紙唔係簽咗就得,仲要當著社工面前簽名,咁都已經好羞辱了,簽完後返到屋­企就可能要諗到底係仔女搬、定係自己搬走,因為不供養父母嘛,社署就要你唔可以同住、­就要互相離棄!不過,愈窮愈見鬼,根本板間房租金仲貴過豪宅,就算有綜援租金津貼,原­來2人租屋上限係2500元,根本都唔夠俾不足50呎板間房3000元的租,這樣,為­了有得住,一家不和亦要因為錢而繼續住在同一屋簷之下。
現時,香港有2萬億的盈餘,都唔知應該係要寫幾多個零,富裕社會卻貧窮人口處處,點解­呢?作為父母官,作為有錢政府,你地就看守住庫房d錢,而不理貧窮家庭是如何破碎、悽­慘!

No comments: