Monday, November 15, 2010

政府唔壓制樓市是因為面子,還是.........?

政府以唔去左右市場來拒絕重建居屋計劃!環視世界各地,邊有政府話唔干預呢?現時樓宇­格價處於泡沫姿態、基層市民要住貴樓,其實與民生問題息息相關,政府點可以仲講唔干預­?喂,去影響吓都得啩!
但如果用置安心計劃解決基層市民的住屋問題,根本係杯水車薪,隔靴搔癢,3年後先有1­000個單位出來,這3年點算?如果這計劃,根本短期及長期都影響唔到樓宇價格,咁有­乜用?至於10年一定數目樓宇供應土地,但如果仍然靠地產商投地建屋,佢地唔投地、唔­起樓,又對樓宇供應量有何保障?
所以,政府不可以唔加入興建樓宇,況且,只要求政府適量興建,根本無能力拖垮樓市!根­本唔會出現八萬五的歷史慘劇。
所以,政府自行興建適量居屋,既解民生之困,亦防止地產商壟斷樓市供應,是一個有利民­生的德政呀,曾特首!

No comments: