Saturday, January 08, 2011

說要派糖,不如說扶貧!

雖然通脤係週期性變化,但香港地對通脤有急劇增長的條件,因為香港行緊高地價政策,我­哋的貨幣與美元掛勾、國際燃油價格在不斷上升,與此同時,香港地又缺乏條件去處理通脹­,因為經濟學家提出的抗通脤3度版斧,
1 利率,因為冇中央銀行,冇得用;
2. 匯率,因為與美元掛勾,冇得用;
3 控制價格,但政府從來唔做。
因為現時港府較其他國家來說,不斷有儲備增加,所以有人建議政府派糖、減稅去打擊通脤­!公民黨唔同意,好似澳門只要有身份証就可以有糖收,但通脹從來都是影響低下層人士,­中上層的人士,他們收了糖、減了稅,或會因為消費而推高通脤!
所以,湯家驊認為,派糖可以,但只可以限於低收入人士,雖然好似唔公平,但提高窮人的­經濟能量去對抗通脤,他們唔再需要靠社會資助,反過來說對整個社會都好公平。不過,最­好的方法是控制價格,近日聽到,豬肉、大米這些基本食糧,可以加得好離譜,政府係咪可­以提出入口價格資助,雖未致控制,至少可以緩和基本食糧價格,可以為大眾市民所能負擔­。
交通方面,可以補貼隧道費,令巴士公司不致輕言要求加價!
總的來說,抗通脹,唔係要派糖,而係用控制或補貼基本食物價格或市民最大開支的方法,­來緩和低下層市民的生活需要!

No comments: