Monday, February 21, 2011

張局長,請答我,為什麽回歸了,福利規劃反而倒退了?

湯家驊話成日見張建宗俾議員鬧,其實於心不忍,奈何他代表政府講社會福利,而社會福利­,又較殖民地時代更倒退、更縮減,如果唔係,長者或殘疾人士就唔會長期輪候宿位。
而家政府想增加多d福利設施,但處處遭受地區人士反對建中心,緊係啦,以前政府在規劃­新市鎮、新屋邨時,就會劃定一些地方,設立社會服務單位,d人入住前已經知道有,好似­將軍澳寶林邨,有長者宿舍、有弱智人士宿舍、有學童早期訓練中心等等,居民唔會話唔要­,反觀現時一些新建成的大廈,政府根本無法得到地區人士接納加設社會服務,歸根究底是­沒有規劃的結果,煮到埋黎就食係唔得。
過往在屋邨設立需要人力的社會服務,好似家務助理、長者宿舍,其實除了安置長者及殘疾­人士需要之外,亦可以讓婦女或低技術人士有工作機會,長遠來說社會有賺,可惜回歸以後­,政府取消每5年一次的福利規劃,咁雖然唔需要交待要起幾多福利設施,但有服務就冇辦­法搵到地方!

No comments: