Saturday, June 14, 2008

心底話


阿曾老闆, 想同你講呢番心底話好耐。

記得當有老友介紹我見呢份工嗰陣時,攞命陳(其實我都唔見得佢有幾攞命,不過人哋咁叫,我又跟吓啦)淨係同我講我要跟隨曾老闆你嘅政治理念,但老實講,我搞嚟搞去都唔知你嘅 政治理念係咩。從傳媒睇到、聽到嘅,都只係知道你唔肯為香港人爭取普選,又唔肯企響工人嗰邊,對啲水深火熱嘅基層市民,你又唔肯幫佢哋;唯一你 friend 嘅就係得啲大商家,或者同北京有密切關係嘅社會名人。你又鍾意用法律手段去打擊同你意見唔同嘅人,但你又要凌駕於法律之上,好似反種族歧視同埋尊重傷殘人 士嘅法例同措施,你都話唔關政府事,不受規管。我以前都略略睇過一啲政治學嘅書,但係都搵唔到呢種政治理念。如果唔係人工咁高,我都唔知點認同?

無錯,我以前啲人工少過依家幾倍,呢樣嘢亦係我應承同你打工嘅原因,但係你又同人講,話要培養我做政治人才,真係有啲唔好意思。睇在攞咗咁多納稅人嘅錢份 上,我唯有默認。但老實講,如果我真係想為民請命而參政嘅話,早就加入咗公民黨啦。又或者如果我要抽政治油水,我梗係早就入咗民建聯或者自由黨啦,仲使等 今日?不過睇錢份上,你話點就點啦。

但係最攞命嘅,係你一方面響香港人面前死撑,一方面又要我放棄鬼咁辛苦至攞到嘅外國護照,仲要我同人講,話係自動放棄,真係幾惡搞!至於我嘅人工,我其實 唔多想講,因為實在高到我自己都有啲唔好意思,但係依家你又話最好我自爆,真係乜嘢醜人都要我做晒,都幾唔公平喎!如果你問我,我就覺得你應該自己講清楚 請我嘅真正原因,我嘅職權係咩,你希望我將來做咩,唔好搵我做擋箭牌,因為我實在咩都唔知㗎。

呢番心底話我唔知你啱唔啱聽。無論如何,睇錢份上,我都會做好呢份工嘅,請你放心!

No comments: