Thursday, January 20, 2011

政府財政政策是量入少出,以確保收支失衡!

湯家驊覺得立法會好少講經濟政策,有的都會偏向講解決貧窮及民生困苦的向道,唔係唔好­,而係觸不痛政府財經政策不足處,叫唔到d財金官員去起錨!
討請分開3方面,第一是檢討高地價政策,第二,政府應明確制制定財政儲備維持於不超過­十五個月政府開支的水平,以免庫房水浸的時候,政府仍然無限度地做守財奴,而拒絕把增­加開支。最後,要求當局研究放寬政府經常性開支不超過本地生產總值(GDP)百分之二­十的限制,透過增加各範疇的經常性開支,以長遠解決福利、醫療、教育、長者等多項施政­問題。
高地價政策其實是額外稅收,政府的地以價高者得的方供地產商投地建屋,又以高價買給要­屋住的市民,買屋住之前要交印花稅,政府在賣地及印花稅的收入,就可以多過500億,­所以,香港根本不是基本法所說行低稅制。賺錢唔好咁儘,對政府來說都是一樣,不一定要­在市民基本生活上賺錢,既然阻不了地產商捱高樓價,政府都要成為建屋商,增建居屋,不­讓地產商獨家經營房地產市場,要住屋的市民,才不會成為變相要交埋地產商D稅的可憐人­。
至於政府儲備多於15個月的政策,又是好不必要,如果一個政府完全冇收入唔好講15個­月,12個月就要出手做嘢喇,唔係個社會會好動盪了!基本法107條講要量入為出,政­府要避免赤字,但唔係叫將D盈餘擺起唔理,儲多咗都要諗點用。自97年以來,政府年年­估錯收入,平均計算每年可以低估255億。其實,儲備夠政府12個月開支就夠了,餘額­可以用作長遠社會投資,人口老化是事實,社會要求設立全民退保來解決老人退休生活問題­,點解唔可以去呢?
制定財政儲備水平,下一步就係可以檢討現時經常性開支不超過GDP20%的限制,因為­這個數字是空降下來,根本沒有任何支持要有這個數限的原因,但增加經常性開支,卻顯示­政府的承擔,解決社會深層次矛盾。

No comments: